5 دقیقه با جو تامپسون ، سردبیر مجله WatchTime


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Worth با جو تامپسون ، سردبیر مجله WatchTime ، در اولین مراسم انتشار WatchTime New York ، نمایشگاه جدید جمع آوری کنندگان ساعت در شهر نیویورک در اکتبر 2015 صحبت کرد. جو در مورد ساعت ها و بازار جهانی ساعت به مدت 38 سال سال ها. وی که یک بازدید کننده مکرر برای تماشای مراکز تولید در اروپا و آسیا است ، در مقالات تحلیلی عمیق درباره ساعت و صنعت ساعت تخصص دارد.

چند ساعت در مجموعه شما وجود دارد؟

من در واقع یک مجموعه ندارم. کیف پول ندارم اما به عنوان خبرنگار ، این صنعتی است که من پوشش می دهم و برای من جذاب است. هنوز هم پس از 38 سال جذاب است. من چند ساعت دارم اما من کلکسیونر نیستم: اگر یک کلکسیونر واقعی نامیده شود من توهین می کنم. من ساعتهای مهمی ندارم.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی ساکنان دریا رولکس

 

امروز چه ساعتی می پوشید؟

امروز من یک ساعت مچی کینتیک بهاری رانندگی Seiko را پوشیده ام. این یک نوع ترکیبی است. برای مچ دست کوچکم کمی بزرگ است اما اتفاقاً دوست دارم این یک ساعت لباس است.

اگر می توانستید ساعت مچی در جهان داشته باشید ، کدام یک از این ساعت ها خواهد بود؟

این باید یک Breguet باشد. چون فکر می کنم آبراهام-لوئیس برگو نابغه بود. او مخترع سبک مدرن بود ، او یک تکنسین و صنعتگر فوق العاده بود. او مخترع توربیلیون ، جذب شوک و بسیاری موارد دیگر بود. و زندگی باورنکردنی داشت. او برای انقلاب در پاریس بود و دشمن دولت اعلام کرد. ژان پل مارات ، یکی از انقلابیون وحشتناک ، درست مثل او اهل نوشاتل سوئیس بود. خواهر مارات برای Breguet کار می کرد. و مارات برگو را نجات داد: او نزد او آمد و به او گفت: "تو امشب فرار می کنی ، آنها می آیند تا تو را بگیرند." مارات می دانست چون او رهبر بود اما این دوست او Breguet بود و نمی توانست اجازه دهد این اتفاق بیفتد. همه این موارد به شدت به من علاقه مند هستند و من از آن قیافه خوشم می آید. من ظاهر گیلوچه را دوست دارم ، طراحی خارج از مرکز را که او انجام داده است. البته این هیچ فایده ای برای من ندارد: من یک دوست و 600 دشمن پیدا می کنم. اما اگر پایان کار باشد و کسی بگوید که ما می خواهیم هر ساعتی را به شما تحویل دهیم ، صادقانه بگویم این یک Breguet است.

چه ساعتی را برای مجموعه دار که تازه کار خود را شروع می کند توصیه می کنید؟

من توصیه نمی کنم روش های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. بسیاری از بچه ها امروز در بخش پرنعمت شروع می کنند زیرا ظاهر عالی است. قیمت آنها مقرون به صرفه تر است زیرا دست دوم هستند و شما می توانید محصولات فوق العاده ای مانند Tudors قدیمی یا Rolexes قدیمی را که در اطراف وجود داشته اند به دست آورید و از نظر مچ دست بسیار زیبا هستند. آنچه امروز در مورد جمع کنندگان جوان جالب است این است که آنها ساعتهای واقعی می خواهند. آنها ممکن است یک ساعت هوشمند داشته باشند اما از ارزش یک ساعت مچی تاریخی اطلاع دارند. این یک راه است. صنعت امروز انواع گزینه ها را دارد. امروز می توانید یک ساعت مکانیکی سوئیس را با قیمت 600 دلار خریداری کنید. شما گزینه های زیادی زیر 1000 دلار دارید. سپس مجموعه دارها تمایل به فارغ التحصیلی از Rolexes مبتدی دارند که اکنون گران شده است. به همین دلیل پرنعمت بزرگ شده است.

مجموعه داران تماشا چه چیزهایی را می توانند از مجله WatchTime یاد بگیرند؟

خوانندگان WatchTime به ما می گویند که چیزهای زیادی از مجله ، وب سایت و رسانه های اجتماعی WatchTime یاد می گیرند. WatchTime به دلیل تستهای ساعت مستقل خود در مارکهای بزرگی مانند Rolex ، Patek Philippe ، Vacheron Constantin ، Omega ، Breitling و بسیاری دیگر مشهور است. هر ساعت با توجه به نه معیار ارزیابی می شود و برای هر یک نمره عددی تعیین می شود. نمره نهایی بر اساس مقیاس 100 نمره است. مارک ها کاملاً هیچ مشکلی در روند آزمایش و امتیازدهی ندارند. چنین تست های با نمره مستقل در دنیای تماشا بسیار نادر است و برای خوانندگان بسیار مفید است.

سرمقاله این مجله شامل مقالاتی عمیق ، مستقل ، تحلیلی درباره روند تماشا ، شرکت های تماشایی ، مسائل مربوط به صنعت و موارد فنی و همچنین مقالاتی درباره افراد تماشا ، تاریخ تماشا ، بازارهای تماشا ، فرهنگ تماشا و موارد دیگر است.

مفهوم WatchTime نیویورک چه بود؟

هدف از این نمایشگاه جمع آوری جمع کنندگان ساعت و علاقه مندان برای دیدار با مارک های برتر ساعت و با یکدیگر برای تجلیل از اشتیاق مشترکشان است: ساعتهای مکانیکی خوب. با 20 مارک ساعت در نمایشگاه ، شرکت کنندگان می توانند ساعت های مارک های بیشتری را از نمایندگی های محلی خود در ساعت مشاهده کنند. آنها همچنین از متخصصان اطلاعات عمیقی در مورد ساعت ها می گیرند. صاحبان برندها ، مدیران عامل و مدیران فروش و بازاریابی در دسترس هستند تا با خوانندگان WatchTime صحبت کنند. این نوع دسترسی به اطلاعات داخلی و اطلاعات داخلی نادر است.

شرکت کنندگان همچنین می توانند با ملاقات ، گفتگو و وقت گذرانی با دیگر مجموعه داران ، مبادله داستان ها و اطلاعات مربوط به مجموعه های ساعت و وسواس خود را انجام دهند.

علاوه بر این ، WTNY گفتگوها و نمایشگاه های جالبی (A. Lange & Sohne و Seiko دارای ساعت سازانی است که در ساعت ها در محل کار می کنند) و رویدادهایی (به عنوان مثال پذیرایی Watches & Whisky با وبلاگ نویس برجسته ساعت Anish Bhatt) را ارائه داد که نمایش را پر از سرگرمی کرد ، جشنواره تماشای تمام روز.




:: موضوعات مرتبط: ساعت , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : reza
ت : یک شنبه 3 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');